Dell On-Site ehk NBD garantii toimib nüüd ka Eestis.

Helista Delli hooldusesse ja Dell hoolitseb toote transpordi, paranduse või vahetuse eest.

Enamasti parandatakse või vahetatakse toode juba järgmisel tööpäeval. Teie ise ei pea toodet kusagile viima.


Telefoninumber: +372 800 2240

Rääkida saab inglise või vene keeles. Tegemist on tasuta numbriga.


Helistamisel soovitakse teada järgmist infot:

  • Teie nimi, telefoninumber ja aadress

  • arvuti, doki või monitori mudel

  • seadme Service tag või seerianumber, mille leiate seadme alt

  • probleemi kirjeldus ja Delli diagnostika veakood

  • Dell võib küsida täpsustavaid küsimusi, et selgitada välja seadme probleemi olemus.


Kust ma leian Dell Diagnostics veakoodi?

Arvuti käivitamisel (Delli logo ilmudes) vajuta nuppu F12, seejärel valida Diagnostics.

Diagnostika võtab aega 20 minutit.

Vea olemasolul kuvatakse ekraanile veakood.



Kas minu arvutil või seadmel on NBD garantii?

Dell NBD garantii on kõikidel meilt ostetud Latitude ja XPS seeria sülearvutitel, kaasa arvatud Outlet sülearvutitel.

Inspiron ja Vostro mudelite puhul on valdavalt garantii tüüpiks parts only või depot. Garantii tüüpi saate kontrollida Delli veebist https://www.dell.com/support/ sisestades sülearvuti seerianumbri (service tag) otsinguribale ja vajutades otsingu nuppu. Kuvatakse seadme nimi ja garantii aeg. Vajutades “view warranty details” lingile, näete täpsemalt, mis tüüpi garantiiga tegemist.

Parts only” või “Depot” garantii puhul pöörduge Delli hooldusesse. Kontaktid leiate: https://flex.ee/warranty


Kui kaua aega läheb seadme parandamisega?

Arvuti puhul - peale helistamist võtab tehnik teiega ühendust ja lepib kokku, millal saab tulla arvutit parandama. Võimalusel teeb seda kohapeal, vajadusel võtab arvuti kaasa ja tagastab enamasti 1-2 tööpäeva jooksul.

Lisaseadme (dokk, monitor jne) puhul saadetakse teile enamasti uus seade, seejärel palutakse vana seade pakkida samasse karpi ja kuller tuleb päev hiljem sellele järele.



Kas ma saan ka ise seadme garantiisse viia?

Jah, Dell On-Site garantiiga arvuti saate ka ise soovi korral garantiisse viia. Partnerite kontaktid leiate https://flex.ee/warranty.

Lisaseadmete puhul on vajalik helistada Delli hooldusesse. 

Dell garantii

Enamusele meie poolt müüdavatele Dell sülearvutitele ja lauaarvutitele kehtib On-site ehk Next Business Day (NBD) garantii. Mõned üksikud Dell sülearvutid on ka Parts only garantiiga. 

NBD garantiiga arvuti garantiiprobleemi korral saad kutsuda garantiiteeninduse tehniku enda juurde koju või kontorisse arvutit parandama. Parts only garantiiga arvutiga tegelemiseks tehnik kohale ei tule ja arvuti tuleb ise OIXIO AS-i garantiiteenindusse viia. 

Oma arvuti garantiitüüpi saad vajadusel kontrollida Delli kodulehel.                

Delli garantiiteenindused:    

 

 

Tallinnas:   OIXIO AS (NBD ja Parts only garantii)
                       Veerenni Keskus, Siduri 3      
                       Tallinn 11313
                       699 0699
                       E-R: 9 -17
                       hooldus@oixio.com

        Tartus:   Kernel AS (NBD garantii)
                         Vanemuise 45
                         Tartu 51003
                         7420 234
                         E-R: 9 - 17
                         info@kernel.ee
                    


Milline garantii minu Delli arvutil on?

Dell On-site ehk NBD garantii kehtib valdaval enamusel meie poolt müüdud Dell sülearvutitel, kuid vähestel arvutitel kehtib ka Parts only garantii. 

Garantii tüüpi saad kontrollida Dell veebist sisestades sülearvuti seerianumbri (service tag) otsinguribale ja vajutades otsingu nuppu. Kuvatakse seadme nimi ja garantiiaeg. Vajutades Support Services teksti juures “view details” lingile, avaneb uus aken garantii infoga. "Included Support Services" teksti juures kliki „term contracts“ lingile, sealt näed täpsemalt, kas tegemist on NBD või Parts only garantiiga. 


Mida pean tegema, kui arvutil ilmnes garantiiprobleem?

Kehtiva NBD garantiiga sülearvuti probleemi korral täida Oixio veebis ära garantiiremondi registreerimise vorm. Pärast vormi täitmist võtab Oixio klienditeenindaja sinuga ühendust ja lepib arvuti garantiiremondi asjaolud täpsemalt kokku. 

Parts only garantiiga arvuti tuleb viia ise garantiiteenindusse. Võid seda teha ise, aga võid tuua arvuti ka meie Tallinna või Tartu esindusse ja me saame arvuti garantiisse edasi saata, kuid sel juhul tuleb arvestada veidi suurema ajakuluga, kui ise arvutit garantii teenindusse viies. 


Kuhu ma oma Dell lisaseadme garantisse viin?

Kui sul on garantii probleem monitori või dokkimisseadmega, siis abi saamiseks võta ühendust Dell rahvusvahelise klienditoega: 

Dell hoolduse tasuta telefoninumber +372 800 2240 (inglise ja vene keeles) 

Helistamisel soovitakse teada järgmist infot: 

  • Nimi, telefoninumber ja aadress
  • doki või monitori mudel 
  • seadme Service tag või seerianumber, mille leiab seadme alt 
  • probleemi kirjeldus 

Dell võib küsida täpsustavaid küsimusi, et selgitada välja seadme probleemi olemus. Kui Dell klienditugi on suhtluse käigus vea aktsepteerinud, siis kuulub probleemne seade välja vahetamisele. Selleks saadab Dell uue monitori või doki kulleriga kohale. Seejärel palutakse vana seade pakkida uue seadme karpi ja kuller tuleb päev hiljem sellele järele. Seadme ümbervahetamine võtab umbes 1-2 tööpäeva.

Kui see tundub sinu jaoks liiga keeruline, siis võid probleemse doki või monitori tuua ka meie Tallinna või Tartu esindusse ja me suhtleme ise Dell teenindusega, kuid sel juhul peab arvestama mõnevõrra pikema ajakuluga. 


Kas ma saan ka ise seadme garantiisse viia?

Jah, Dell On-Site garantiiga arvuti saate ka ise soovi korral garantiisse viia. Partnerite kontaktid leiate https://flex.ee/warranty.

Lisaseadmete puhul on vajalik helistada Delli hooldusesse +372 800 2240 (inglise ja vene keeles).

Tahad olla esimene, kes meie uutest artiklitest ja pakkumistest teada saab?
Liitu meie igakuise uudiskirja saajate seltskonnaga. Jää nii kauaks, kui ise soovid.