Lenovo garantii

Lenovo pakub oma sülearvutitele ja lauaarvutitele kolme erinevat tüüpi garantiid - Carry-in, On-site ja Premier. Kui sa pole kindel, millist tüüpi garantii su Lenovo arvutil on, saad selle kindlaks teha Lenovo tehnilise abi lehel. Samas saad soovi korral ka oma garantiitaset tõsta. Kui meie e-poes ei ole Lenovo sülearvuti tooteinfos garantii tüüpi eraldi välja toodud (nt On-site või Premier), siis on tegemist Carry-in garantiiteenusega.

Oma Lenovo sülearvuti ja lauaarvuti garantiiaja pikendamiseks pole vaja aga teha muud, kui osta meie e-poest sobiva pikkusega lisagarantii juurde.



Milline garantii minu Lenovo arvutil on?

Kui sa ei ole kindel, mis tüüpi garantii su arvutil kehtib, mine Lenovo tehnilise abi lehele. Product Family all on valik PC, kus vali Detect Product, mille järel süsteem tuvastab arvuti seerianumbri.
Teise võimalusena võid valida ka View PC Support, mille järel saad oma arvuti seerianumbri uues avanenud aknas otsingulahtrisse sisestada. Sealtkaudu pääsed ligi oma arvutiga seotud infole. Kõikidel Lenovo ThinkBookidel on Carry-in garantii.

Warranty & Services all on näha kehtiv garantii tüüp, kas - Depot (Eestis käsitletakse seda Carry-in tüüpi garantiina), On-site või Premier. Soovi korral on võimalik ThinkPadi garantii tüüpi ka uuendada (nt Depot pealt On-site või Premier peale). Selleks võta meiega ühendust flex@flex.ee või helista meie Tallinna või Tartu esindusse.

Kasutatud Lenovo sülearvuti garantiiprobleemi korral pöördu otse meie Tallinna või Tartu esinduse poole.


Carry-in garantii

Kiireim viis arvuti uuesti töökorda saamiseks on viia arvuti otse Lenovo ametliku garantii teostaja juurde. Garantiiremondi teostaja tellib vajadusel varuosad ja teostab kohapeal arvuti remondi.

Garantiiteenindusega eelnevalt kokku leppides võid saata arvuti neile ka kulleriga.

Loomulikult saad tuua garantiiga Lenovo sülearvuti probleemi korral alati ka meie Tallinna või Tartu esindusse. Me saadame arvuti ise garantiiremonti edasi, kuid sel juhul võtab sülearvuti tagasisaamine mõned päevad kauem aega.

Lenovo garantiiteenindused

Tallinnas:   IBM Eesti
                       Toompuiestee 33
                       Tallinn 10149
                       6 600 800
                       E-R: 9 -17
                       ibm@ee.ibm.com

Tartus:   Kernel AS
                  Vanemuise 45
                  Tartu 51003
                  7420 234
                  E-R: 9 - 17
                  info@kernel.ee
Kernelis on Carry-in garantii korral remont ja varuosad
kliendile tasuta, kuid juurde lisandub käsitlustasu alates 48€.


On-site garantii

Garantiiteenindus proovib esmalt lahendada probleemi telefoni teel. Kui see ei õnnestu, siis saadetakse kohale tehnik (enamasti järgmisel, hiljemalt ülejärgmisel tööpäeval), kes arvuti üle vaatab ja remondi teostab. Kui kohapealne remont ei ole võimalik, siis võtab tehnik arvuti kaasa ja teeb selle remonditöökojas korda. Juhtumi lahendamise kiirus sõltub enamasti varuosa remonditöökotta jõudmise kiirusest. Reeglina saab arvuti korda paari tööpäevaga.

Teenust pakutakse Tallinnas ja Tartus ning mõlema linna lähiümbruses.

Lenovo garantiiteenindused 

Tallinnas:   IBM Eesti
                       Toompuiestee 33
                       Tallinn 10149
                       6 600 800
                       E-R: 9 -17
                       ibm@ee.ibm.com

Tartus:   Kernel AS
                  Vanemuise 45
                  Tartu 51003
                  7420 234
                  E-R: 9 - 17
                  info@kernel.ee


Premier garantii

Premier garantii on Lenovo kõige prioriteetsem garantii, mis pakub tehnilist tuge 24/7. Probleemide korral on abiks Lenovo parimad tehnikud, kes pakuvad lahendusi nii riistvara, tarkvara kui operatsioonisüsteemi probleemide korral.

Premier garantii eelisteks on:

  •     ei pea ootama pikas kõnejärjekorras ja saad kiire juurdepääsu professionaalsele tehnilisele toele,
  •     Lenovo tehnik on abiks vea tuvastamisel seadme esmasel diagnostikal kuni probleemile lõpliku lahenduse leidmiseni. Lenovo Premier klienditugi pakub parimat abi nii lihtsate kui keerulisemate arvutiprobleemide korral,
  •     kolmanda osapoole tarkvara probleemide korral aitab Lenovo klienditugi tarkvara probleemide tõrkeotsinguga või suunab sind vastava tarkvara müüja poole, kes aitab probleemi lahendada.

Premier garantii tasuta tel. +372 8804019 NB! Suhtlus toimub ainult inglise keeles

Premier garantii olemasolu korral võib võtta ühendust ka nii IBM Eesti kui Kerneliga, kes käsitlevad antud juhtumit On-site garantii tingimuste korras.


Lenovo lisaseadmete garantii

Lenovo lisaseadmetele (monitorid, dokkimisseadmed, klaviatuurid, hiired) teostab garantiid IBM Eesti.


Kas ma saan oma Lenovo garantiiaega pikendada?

Soovi korral võid pikendada oma seadme garantiiaja pikkust (nt. 1 aastalt 3 aastani või 3 aastalt 5 aastani). Sobiva pikkusega lisagarantii saad juurde osta meie e-poest.

Lenovol on väga palju erinevaid garantiipikenduse teenuseid, mis ajas muutuvad ja seetõttu ei pruugi meil kõik variandid e-poes saadaval olla. Kui vajalikku garantiipikendust meie e-poe valikust ei leia, siis võta meiega ühendust flex@flex.ee või helista meie Tallinna või Tartu esindusse ja me otsime sobiva välja.

Täpsemad Lenovo garantiitingimused leiad siit lingilt.

Tahad olla esimene, kes meie uutest artiklitest ja pakkumistest teada saab?
Liitu meie igakuise uudiskirja saajate seltskonnaga. Jää nii kauaks, kui ise soovid.